I caught you watching me under the light

那天我注意到在燈光下注視著我的你

Can I realign?

我能否與你交換位置?

They say it's easy to leave you behind

他們說把你置於腦後是輕而易舉之事

I don't want try

但我可不想冒此風險

 

Cut cover, take that test

勇敢地接受這個挑戰吧

Hold courage to your chest

用勇氣充滿你的胸膛

Don't wanna wait for you

不想再做無謂的等待

Don't wanna have to lose

不想再做無謂的犧牲

All that I've compromised to feel another high

那些我為了快感而做出的妥協啊

I've got to keep it down tonight

今晚我不能再如此衝動了

 

And oh, oh, oh

I was a king under your control

在你手中的我既是君王又是傀儡

And oh, oh, oh

I wanna feel like you've let me go

可我還是不想任你擺佈

So let me go

所以還是放過我吧

 

Don't you remember how I used to like

你還記得最初的我嗎

Being on the line?

那個不是你手中的傀儡的我

I dreamed you dreamed of me calling out my name

我曾幻想過你在夢中呼喊著我的名字

Is it worth the price?

這些一切的一切都值得嗎?

 

Cut cover, take that test

勇敢地接受這個挑戰吧

Hold courage to your chest

用勇氣充滿你的胸膛

Don't wanna wait for you

不想再做無謂的等待

Don't wanna have to lose

不想再做無謂的犧牲

All that I've compromised to feel another high

那些我為了快感而做出的妥協啊

I've got to keep it down tonight

今晚我不能再如此衝動了

 

And oh, oh, oh

I was a king under your control

在你手中的我既是君王又是傀儡

And oh, oh, oh

I wanna feel like you've let me go

可我還是不想任你擺佈

I had to break myself to carry on

想繼續生活的我只能徹底摧毀自己

No love and no admission

不需要愛人也不需要被愛

Take this from me tonight

找個藉口讓我遠離這一切吧

Oh, let's fight(X3)

戰鬥吧

And oh, oh, oh

I was a king under your control

在你手中的我既是君王又是傀儡

And oh, oh, oh

I wanna feel like you've let me go

可我還是不想任你擺佈

So let me go

所以還是放過我吧

Let go, let go, let go of everything(X4)

放手吧,你走吧,我什麼都不想要了

arrow
arrow

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()