close

 

 

 

 

Monday morning be coming

週一的晨曦將會來到

As I hang myself up to dry

而我又要獨自去面對

Tear drops be falling

我止不住掉落的眼淚

And you're the reason why

都只是因為妳的離開

 


Someone else will be coming

別人將把我取而代之

No matter how hard I try

即便我拼了命去挽回

We all need someone to lean on

人們應該都需要依靠

To dry our bloodshot eyes

輕輕擦拭充血的雙眼


Lying in my bed, I need something

輾轉反側,我百思不得其解

Crying in my bed, I feel something

獨自啜泣,喚醒麻木的感官

Lying in my bed, I need something

徹夜未眠,終於想出了答案

It's you

是妳
 


How I wonder

我想知道

If there's someone new

妳的身邊是否有了別人

Yes I wonder

困惑不解

Lying next to you

妳的枕邊是否躺著別人

Oh yeah I wonder

我想知道

Is there someone new, next to you

那新歡是否伴著你入眠

 


Don't you worry about shit baby

親愛的妳不用太擔心
 

I'll be there if you please

我一直都在這伴著妳

See this pillow's so wet now

我的枕頭雖全已濕透

But you'll drive on

可妳還是會甩開過去

Thelma and Louise

就像那末路狂花一般
 


Lying in my bed, I need something

輾轉反側,我百思不得其解

Crying in my bed, I feel something

獨自啜泣,喚醒麻木的感官

Lying in my bed, I need something

徹夜未眠,我終於有了答案

It's you

是妳


How I wonder

我想知道

If there's someone new

妳是否早已拋棄了舊愛

Yes I wonder

我還在想

Lying next to you

是否有新的誰與你共枕

Oh yeah I wonder

我想知道

Is there someone new, next to you

妳的臂彎裡睡著別人吧

 


How I wonder

不再去想

If there's someone new

妳對著那人開心的模樣

Yes I wonder

不再去想

Lying next to you

妳和他同床共枕的模樣

Oh yeah I wonder

不再去想

Is there someone new, next to you

我是否真的成為了過去



Now I know

可現在我知道了

Now I know

終於知道了

arrow
arrow

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()