close

 

 

 

What you thinking?

你腦子裡到底裝了什麼東西?

You think that you could be better off with somebody new

你以為你跟別人就能有幸福結局了嗎?

(No oh, oh baby, no)

噢,親愛的並不是這樣的

You say you're leaving

你說你就要離開我了

Well if you wanna leave there ain't nobody stopping you

沒關係的,如果你要走誰也攔不住你

(No oh, oh baby, no)

噢,怎樣也攔不住你

 

 

I won't beg for your love

我可不會跪求你的愛

Won't say please

也不會請你做任何事

I won't fall to the ground on my knees

因為男兒膝下有黃金

You know I've given this everything

你知道我已經付出了我的所有

Baby honestly, baby honestly

真的,親愛的

 

 

I lie for you baby

我為你謊話連篇

I die for you baby

我為你赴湯蹈火

Cry for you baby

我為你淚流成河

But tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

For you baby

為了你親愛的

And only you baby

只是為了你親愛的

The things I do baby

那些我為你做過的事

But tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

 

 

I never cheated

我從沒有偷食

Deleted everyone cause they made you uncomfortable

把那些讓你不舒服的人都刪掉

(No oh, oh baby, no)

噢,我不會的親愛的

These accusations

這些無理指控

I can't apologize for something that I didn't do

我不會為我沒有做過的事情道歉

(No oh, oh baby, no)

噢,我不會的親愛的

 

 

I won't beg for your love

我可不會跪求你的愛

Won't say please (Oh no, won't say please)

也不會請你做任何事

I won't fall to the ground on my knees (on my knees)

因為男兒膝下有黃金

You know I've given this everything

你知道我已經付出了我的所有

Baby honestly, (baby honestly), baby honestly

真的,親愛的

 

 

I lie for you baby

我為你謊話連篇

I die for you baby

我為你赴湯蹈火

Cry for you baby

我為你淚流成河

But tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

For you baby

為了你親愛的

And only you baby

只是為了你親愛的

The things I do baby

那些我為你做過的事

But tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

 

 

 

(Tell me what you've done for me)

但告訴我你何曾為我做過什麼?

Oh, tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

(Tell me what you've done for me)

但告訴我你何曾為我做過什麼?

Tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

 

 

You know I given this everything

你知道的,我已經付出了我的所有

Baby honestly

真的,親愛的

Tell me what you've done for me

不如就告訴我你到底為我做過什麼!

 

I lie for you baby

我為你謊話連篇

I die for you baby

我為你赴湯蹈火

Cry for you baby

我為你淚流成河

But tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

For you baby

為了你親愛的

And only you baby

只是為了你親愛的

The things I do baby

那些我為你做過的事

But tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

 

 

(Tell me what you've done for me)

但告訴我你何曾為我做過什麼?

Oh, tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

(Tell me what you've done for me)

但告訴我你何曾為我做過什麼?

Tell me what you've done for me

但告訴我你何曾為我做過什麼?

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 charlieputh
    全站熱搜

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()