Take you like a drug

你是我無法割捨的海洛因

I taste you on my tongue

在我的舌尖輕輕划過

You ask me what I'm thinking about

若果你問我正在想著什麼

I tell you that I'm thinking about

我就會告訴你在想著什麼

Whatever you're thinking about

我在想著你想著的東西呢

Tell me something that I'll forget

告訴我那些無關痛癢的事情吧

And you might have to tell me again

這樣你或許就能再說一次兩次三次

It's crazy what you do for a friend

你竟會為朋友這樣豁出去

 

Go ahead and cry little girl

小女孩,盡情哭泣吧

Nobody does it like you do

沒人能像你這樣

I know how much it matters to you

我知道這對你而言何等重要

I know that you got daddy issues

我知道你有嚴重的戀父情結

And if you were my little girl

如果你是我的小寶貝

I'd do whatever I could do

為了你我什麼都願意

I'd run away and hide with you

我願和你一起四處奔走逃亡

I love that you got daddy issues

我愛的就是有戀父情結的你

And I do too

因為我亦如此

 

I tried to write your name in the rain

我試著在雨中寫下你的名字

But the rain never came

但那場雨從未如期而至

So I made with the sun

所以我用太陽取而代之

The shade, always comes at the worst times

可那該死的陰影總是不期而至

 

You ask me what I'm thinking about

若果你問我正在想著什麼

I tell you that I'm thinking about

我就會告訴你在想著什麼

Whatever you're thinking about

我在想著你想著的東西呢

Tell me something that I'll forget

告訴我那些無關痛癢的事情吧

And you might have to tell me again

這樣你或許就能再說一次兩次三次

It's crazy what you do for a friend

你竟會為朋友這樣豁出去

 

Go ahead and cry little girl

小女孩,盡情哭泣吧

Nobody does it like you do

沒人能像你這樣

I know how much it matters to you

我知道這對你而言何等重要

I know that you got daddy issues

我知道你有嚴重的戀父情結

And if you were my little girl

如果你是我的小寶貝

I'd do whatever I could do

為了你我什麼都願意

I'd run away and hide with you

我願和你一起四處奔走逃亡

I love that you got daddy issues

我愛的就是有戀父情結的你

 

I keep on trying to let you go

我一邊又一遍地嘗試忘記你

Dying to let you know

以死來交換也可以

How I'm getting on

我該怎麼撐下去

I didn't cry when you left at first

當初你離開的時候,我未曾哭泣

But now that you're dead it hurts

可現在你的死令我傷的太深

This time I gotta know

現在的我該覺醒了

Where did my daddy go?

我親愛的老爸去了哪?

I'm not entirely here

現在的我如同行屍走肉

Half of me has disappeared

一半的靈魂不知道飄去了哪

 

Go ahead and cry little boy

小男孩,你也可以盡情的哭泣

You know that your daddy did too

你知道有時你老爸也會這麼做

You know what your mama went through

媽媽已經經歷了太多

You gotta let it out soon, just let it out

你不應再糾結於此事了,忘了它吧

 

Go ahead and cry little girl

小女孩,盡情哭泣吧

Nobody does it like you do

沒人能像你這樣

I know how much it matters to you

我知道這對你而言何等重要

I know that you got daddy issues

我知道你有嚴重的戀父情結

And if you were my little girl

如果你是我的小寶貝

I'd do whatever I could do

為了你我什麼都願意

I'd run away and hide with you

我願和你一起四處奔走逃亡

I love that you got daddy issues

我愛的就是有戀父情結的你

And I do too

因為我亦如此

 

And if you were my little girl

如果你是我的小寶貝

I'd do whatever I could do

為了你我什麼都願意

I'd run away and hide with you

我願和你一起四處奔走逃亡

I love that you got daddy issues

我愛的就是有戀父情結的你

And I do too

因為我亦如此

arrow
arrow

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()