I must be tough 

 

我必須堅強不屈

 

I must behave, I must keep fighting

 

我必須循規蹈矩,百折不撓

 

Don't give it up

 

 不能中途放棄

 

I want to keep us compromising 

 

更希望我們之間不要再有任何的爭鬥

 

 

Open your arms and pray

 

張開你的手臂並祈禱

 

To the truth that you're denying 

 

 向你一直否定的事實祈禱

 

Give in to the game 

 

降服於這場遊戲吧

 

To the sense that you've been hiding

 

 降服於你一直隱藏的理智

 

 

Where are you taking me 

 

 你要帶我去何方?

 

I can't be blamed 

 

 不要怪罪我

 

I want you to want me again

 

我只想讓你再度渴望我

 

 

Is it desire

 

 這是慾望嗎

 

Or is it love that I'm feeling for you

 

還是我在你身上感受到的熊熊愛火?

 

I want desire

 

 我想慾火焚身

 

'Cause your love only gets me abused 

 

 你的愛只徒增痛苦罷了

 

 

Give me that rush 

 

 讓我衝動一次吧

 

I want to show you what you've been missing  

 

讓你看看都錯過了些什麼

 

Am I enough 

 

 我有能力嗎

 

To keep your other lovers hidden 

 

 對你其他的情人視而不見

 

 

Where are you taking me

 

你要帶我去何方?

 

I can't be blamed 

 

 不要怪罪我

 

I want you to want me again

 

我只想讓你再度渴望我

 

 

  Is it desire

 這是慾望嗎

Or is it love that I'm feeling for you

還是我在你身上感受到的熊熊愛火?

I want desire

 我想慾火焚身

'Cause your love only gets me abused

 你的愛只徒增痛苦罷了

 

 

Is it desire

 

 這是慾望嗎

 

Or is it love that I'm feeling for you 

 

 還是我在你身上感受到的熊熊愛火?

 

I wanna see what you're willing to lose

 

 我倒想看看你都願意放棄什麼

 

 

 

You know that you've got me 

 

 你心知肚明你能把玩我於股掌之間

 

You've locked me down 

 

你早已令我無處可逃

 

You tell me you want me 

 

 你告訴我你想要我

 

You need it now 

 

 刻不容緩

 

You know that you've got me

 

 你心知肚明你能把玩我於股掌之間

 

You've locked me down

 

 你早已令我無處可逃

 

You tell me you want me

 

 你告訴我你想要我

 

You need it now 

 

 刻不容緩

 

Is it desire 

 

 這是慾望嗎

 

Or is it love that I'm feeling for you

 

還是我在你身上感受到的熊熊愛火?

 

I want desire

 

 我想慾火焚身

 

'Cause your love only gets me abused 

 

 你的愛只徒增痛苦罷了

 

Is it desire 

 

 這是慾望嗎

 

Or is it love that I'm feeling for you

 

 還是我在你身上感受到的熊熊愛火?

 

I want desire 

 

 我想慾火焚身

 

I wanna see what you're willing to lose 

 

我倒想看看你都願意放棄什麼

arrow
arrow

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()