close

 

 

 

I can't let you go 

 

 我無法讓你離開

 

I can't quit you cold

 

 我無法令你無聊

 

So tell I'm your dream cause I'm supposed to be 

 

 告訴我你的夢中情人是誰 因為我本應是他

 

I really wanted let you know 

 

 我真的很想讓你知道

 

So tell me I'm desired cause I hoped to be

 

 讓我知道我正被慾望吞噬因為這正是我想要的

 

It's the only thing to make me whole 

 

 這是唯一能令我覺得完整的方法

 

 

I'm marching 

 

 我正在齊步走

 

(They're on parade) 

 

而他們正在列隊

 

Can't help it though 

 

 儘管不能自已

 

(I can't help it though) 

 

 儘管我不能自已

 

I'm surrounded

 

 我正被包圍著

 

(they're on parade) 

 

 而他們正在列隊

 

By people I don't know 

 

被我並不認識的人包圍著

 

 

I've been watching close 

 

 我曾被人圍觀過

 

I've been browsing slow 

 

 我曾被人細細瀏覽過

 

So tell I'm your dream cause I'm supposed to be 

 

告訴我你的夢中情人是誰 因為我本應是他

 

I really wanted let you know 

 

 我真的很想讓你知道

 

So tell me I'm desired cause I hoped to be 

 

 讓我知道我正被慾望吞噬因為這正是我想要的

 

It's the only thing to make me whole 

 

 這是唯一能令我覺得完整的方法

 

 

I'm marching 

 

 我正在齊步走

 

(They're on parade) 

 

 而他們正在列隊

 

Can't help it though 

 

 儘管不能自已

 

(I can't help it though) 

 

 儘管我不能自已

 

I'm surrounded 

 

 我正被包圍著

 

(they're on parade) 

 

 而他們正在列隊

 

By people I don't know 

 

被我並不認識的人包圍著

 

arrow
arrow

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()