Mirror, mirror 

 

 魔鏡啊魔鏡

 

Who's the happiest 

 

誰是這世上最愉悅之人

 

Is it the lover or is it the beloved 

 

 是那位情人抑或是那位愛人呢

 

 

And mirror, mirror

 

 魔鏡啊魔鏡

 

Can I blame you for this 

 

 我能把過錯都怪責於你嗎

 

When heartbreakers came around 

 

 當心愛之人都只會令我心碎

 

 

You shot my heart

 

 你瞬間穿透我心

 

Like a bullet all alone

 

 像是一顆子彈

 

No when you leave me

 

 不,當你離開我之時

 

Just carry me slow home 

 

先慢慢地帶我回家吧

 

 

Mirror, mirror 

 

 魔鏡啊魔鏡

 

Can I blame you for this 

 

我能把過錯都怪責於你嗎

 

When heartbreakers came around 

 

 當心愛之人都只會令我心碎

 

 

Sadnecessary is what you promise me 

 

 你承諾過傷心是必然的

 

All I can do is to follow the tears

 

 我唯一能做的就是跟隨著那些淚水

 

Deep down the hollow is what you promise me 

 

虛空的深處是你許諾過的

 

All I can do is to follow

 

 我唯一能做的只是跟隨著你

 

 

Sadnecessary is what you promise me

 

 你承諾過傷心是必然的

 

All I can do is to follow the tears 

 

 我唯一能做的就是跟隨著那些淚水

 

Deep down the hollow is what you promise me  

 

虛空的深處是你許諾過的

 

All I can do is to follow 

 

我唯一能做的只是跟隨著你

 

 

Mirror, mirror 

 

 魔鏡啊魔鏡

 

Who's the happiest 

 

 誰是這世上最愉悅之人

 

Is it the lover or is it the beloved 

 

 是那位情人抑或是那位愛人呢

 

 

Mirror, mirror 

 

 魔鏡啊魔鏡

 

Can I blame you for this 

 

我能把過錯都怪責於你嗎

 

When heartbreakers came around 

 

 當心愛之人都只會令我心碎

 

 

You shot my heart 

 

 你瞬間穿透我心

 

Like a bullet all alone

 

像是一顆子彈

 

No when you leave me 

 

 不,當你離開我之時

 

Just carry me slow home 

 

先慢慢地帶我回家吧

 

 

Mirror, mirror 

 

 魔鏡啊魔鏡

 

Can I blame you for this 

 

 我能把過錯都怪責於你嗎

 

When heartbreakers came around 

 

 當心愛之人都只會令我心碎

 

Sadnecessary is what you promise me 

 

 你承諾過傷心是必然的

 

All I can do is to follow the tears 

 

我唯一能做的就是跟隨著那些淚水

 

Deep down the hollow is what you promise me  

 

虛空的深處是你許諾過的

 

All I can do is to follow 

 

 我唯一能做的只是跟隨著你

 

 

Sadnecessary is what you promise me 

 

 你承諾過傷心是必然的

 

All I can do is to follow the tears 

 

 我唯一能做的就是跟隨著那些淚水

 

Deep down the hollow is what you promise me  

 

虛空的深處是你許諾過的

 

All I can do is to follow

 

 我唯一能做的只是跟隨著你

arrow
arrow

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()