close

 

 


 

I'll wait until you have to go

 

我會一直等待,直到你離開

 

I'll make it so you never ever know

 

我會一直掩藏,直到你發現

 

How much I have messed it up

 

我已深陷對你的狂熱迷戀中

 

We're running 'round like we don't care

 

我們四處奔走,彷彿並不在乎

 

It's gonna leave its marks somewhere 

 

 可終究會留下蛛絲馬跡

 

Do you want to show me something new 

 

你還有甚麼新的把戲給我看嗎

 

 

(You go now, reached my top anyway

 

就算你立刻離開,也已經捕獲了我的心

 

You go now, reached my top anyway

 

就算你立刻離開,也已經捕獲了我的心)

 

 

Just tell me what I have to do

 

只管告訴我應該怎麼做

 

To keep myself apart from you

 

 能讓我免受患得患失之苦

 

All your colours start to burn

 

你身上的斑斕色彩開始燃燒

 

I know I wanted far too much

 

我知道我一直都如此得寸進尺

 

Then I thought that wouldn't be enough 

 

可慾望是無止盡的啊

 

All this talk is closing you 

 

所有的話題,都因你而起

 

 

Take shelter 

 

找到你的庇護所吧

 

Take the pressure 

 

 以此抵抗壓力

 

Do what you want tonight, it's alright 

 

 沒關係,今晚你可以為所欲為

 

If you want to get used 

 

如果你想習慣這樣的生活

 

You get used 

 

那就享受吧

 

Take shelter 

 

找到你的庇護所吧

 

Take the pressure 

 

以此抵抗壓力

 

Do what you want tonight, it's alright 

 

沒關係,今晚你可以為所欲為

 

If you want to get used 

 

如果你想習慣這樣的生活

 

You get used 

 

那就享受吧

 

 

 

I don't really wanna stop myself 

 

不,我現在還不想停下

 

Nobody's gonna tell me I need help

 

沒人會告訴我已深陷泥沼

 

Are you coming over soon 

 

你會來拯救我嗎

 

I'll meet you at the darkest time

 

我將會在最黑暗的時刻遇見你

 

You hold me, and I have to shut my eyes 

 

 你緊握著我,我緊閉著眼

 

I'm shy, cannot be what you like

 

太過害羞的我無法成為如你一般的人

 

(You go now, reached my top anyway 

 

就算你立刻離開,也已經捕獲了我的心

 

You go now, reached my top anyway

 

 就算你立刻離開,也已經捕獲了我的心)

 

 

 

Just tell me what I have to do

 

只管告訴我應該怎麼做

 

To keep myself apart from you 

 

 能讓我免受患得患失之苦

 

All your colours start to burn

 

你身上的斑斕色彩開始燃燒

 

 

Take shelter 

 

 找到你的庇護所吧

 

Take the pressure 

 

以此抵抗壓力

 

Do what you want tonight, it's alright 

 

 沒關係,今晚你可以為所欲為

 

If you want to get used 

 

 如果你想習慣這樣的生活

 

You get used 

 

那就享受吧

 

Take shelter

 

 找到你的庇護所吧

 

Take the pressure 

 

以此抵抗壓力

 

Do what you want tonight, it's alright 

 

 沒關係,今晚你可以為所欲為

 

If you want to get used 

 

如果你想習慣這樣的生活

 

You get used 

 

那就享受吧

 

 

I don't really need this pressure to go

我不需要這股壓力推著我前進

If you wanna find love

如果你需要愛情

If you wanna find something more

如果你需要其他更多的東西

I'll be the one to run for you

我會是那個為你奔走尋找的人

I don't really need this pressure to go

我不需要這股壓力推著我前進

If you wanna find love

如果你需要愛情

If you wanna find something more

如果你需要其他更多的東西

I'll be the one to run for you

我會是那個為你奔走尋找的人

 

Take shelter

找到你的庇護所吧

Take the pressure

以此抵抗壓力

Do what you want tonight, it's alright

沒關係,今晚你可以為所欲為

If you want to get used

如果你想習慣這樣的生活

You get used

那就享受吧

Take shelter

找到你的庇護所吧

Take the pressure

以此抵抗壓力

Do what you want tonight, it's alright

沒關係,今晚你可以為所欲為

If you want to get used

如果你想習慣這樣的生活

You get used

那就享受吧 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    graspingstorm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()